18 Eki 2017

Kız Kardeşler Arasında | Kristin Hannah -Kitap Yorum





Kitap okumayı seviyorsanız sürekli almak bütçenizi yorabilir.Telefon imdadıma yetişiyordu o da sizlere ömür😢 Bende kütüphaneye üye olmaya karar verdim.Çook önceden üye olmuşluğum vardı sonra bıraktım.Şimdi tekrar gitmeye başladım.İkinci Kitabım da Kız Kardeşler Arasında oldu. Kitabı rafta görünce direk Kız Kardeşler Arasında bloğu aklıma geldi😊.Kitabın da methini duymuştum kimse kapmadan hemen aldım.😅


"Eğer sonunda aşk varsa tüm sorunların üstesinden gelinir."
-Lily Tomlin


Görevli kadın on beş gün okuma süresi dedi kitabı kayıt ederken.469 sayfa olunca tabi kitap😅 ben ise bir kaç güne bitirdim.💪Bende şaştım kaldım.😅Sürükleyici olunca sanırım bir an önce sonunu getirme isteği  oluştu.Okumaktan alıkoyamadım kendimi😇

İki kız kardeşin sıcacık samimi öyküsü okurken sizi alıp götürüyor.
 Aile dram ,yüzümüzü gülümseten komedisi ile baştan sona alıp götürüyor insanı, başlarda her şey normal gidiyor.Sonra ben salya sümük bitirdim resmen kitabı,mutlu sonla bitiyor korkmayın ^^
Bu arada Joe adlı başka bir kahramanında  hayatına dahil oluyoruz. onunda başına gelenler içimizi burkuyor.😢

Bazen kitaplarda olayın büyüklüğü bizi etkiler,bazen samimi yazılan sıradan olaylar,bu kitap da içten ,samimi ,sıcak ,duygusallık barındıran sürükleyici bir Kristin Hannah kitabı✌


Sevgi adına yapılan hatalar...
Yeni bir başlangıç yapabilme umudu...
Ve sadece iki kız kardeşin arasında kalacak anılar...

Meghann Dontess yıllar önce kimsenin cesaret edemeyeceği bir tercih yaparak tüm hayatını sil baştan kurmaya karar verir ve başarılı bir kariyere sahip olabilmek için ağır bedeller ödemek zorunda kalır: Kız kardeşini terk etmek. Başarılı ama yalnız bir kadın olan Meghann'ın yıllar sonra tekrar bir araya geldiği kız kardeşi Claire şimdi bir dönemecin eşiğindedir ve hayatında ilk kez âşık olup kısa süre içinde evlenmeye karar vermiştir. 
Meghann kız kardeşini hata yapmaması için evlenmekten vazgeçirmeye çalışırken kader onları tahmin bile edemeyecekleri kötü bir sürprizle karşı karşıya bırakır. Ancak zorlukların üstesinden gelmek için gösterdikleri çaba onları yakınlaştıracak ve birbirlerini anlamaları için bir fırsat sunacaktır…
Kız Kardeşler Arasında acı veren pişmanlıkları, kalbin küçük bir köşesinde saklanan güzel hatıraları ve ne olursa olsun yitirilmeyen tekrar sevebilme umudunu anlatıyor...


Kitabın bir zamanlar ki sahibi  yazmış diye düşünmekteyim:))


0 yorum:

Yorum Gönder